WWW.SKODA110R.COM

Škoda 110 R COUPÉ 1970-1980
Martyho stránky věnované výhradně dokumentaci a původnímu stavu š110r

 Google language translator:
 Škoda quickbar: | Skoda110r.cz | Skoda.Virt | SkodaTeam.cz | TechWweb | Skoda.Daves | HundertGang | Veteran-Skoda |
 Datum: 23. 11. 2017   | Hlavní stránka | Download | Novinky | Top 15 | Odkazy |
   

  Projekt FOTO-KATALOG
Co je Foto Katalog ?

Foto-Katalog:
Uzavřená verze 2010
Aktuální verze


Objednávka:

Přihláška :

Letáček  :


  Škoda 110R Coupé club
Š110R Coupé CLUB
Srazy

  Historie vývoje
Jak to všecko začalo

  Technická data
Základní údaje








  Multimedia
Dobová videa

  WEB TRANSLATOR

  Přihlášení - Registrace

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace

  © Copyright

Použití informací :
1, Pro studijní účely:
- Neomezené

2, Citace na jiných stránkách:
- Jen s uvedením zdroje

3, Pro komerční účely:
- POUZE SE SOUHLASEM ADMINISTRÁTORA A AUTORA FOTOGRAFII

Email Martin ŠULC
Mobil 605 709 697
Skype marty-110r
Copyright©Martin Šulc
2004 - 2015

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License.


  Spuštěno 1.11.2005

TOPlist


* Jak si představujeme sraz
Poslední aktualizace dne: 11. 01. 2012 (5461 přečtení)

Dole je aktualizace ze dne 10.1.2012

Původní článek:

Zdravím Vás přátelé,

Úvodem bych si dovolil popřát všem hodně zdraví a úspěchů v novém roce 2012.
Ať se Vám daří vše do čeho s pustíte.

Tak HURÁÁ, máme vlastní Škoda 110R Coupé Club :-)

Protože za sebou máme v podstatě dva klubové zkušební srazy,
můžeme je nějak vyhodnotit aby se nám ty příští líbily ještě víc :-)

Předem se všem omlouvám, že to bude asi zase delší čtení :-)

Hodnocení minulých srazů

1) Klady - Jednoznačně počet š110R - A to je důvod proč to děláme.
Vždyť na prvním bylo 180 a na druhém 120 eRek. To je prostě nádhera !!


2) Zápory - Na to, že jsme všichni pořádali takovou velikou akci poprvé,
se nám naštěstí nepodařilo vyrobit nějako zásadní katastrofu :-)

Nikdo nám vyloženě nevynadal, ale objektivně musím uznat, že bez problémů to také nebylo.
To co napíšu je můj dojem z pohledu pořadatele a budu vděčný za Vaše další připomínky:
- Lidé nemající internet se o srazu prakticky neměli šanci dozvědět.
- Dlouhé čekací doby při registraci na prvním ročníku
- Problémy s ozvučením akce a informováním účastníků, co se bude dít
- Protože jak startovní rampa tak oblouk byly půjčené, byly na ně naše znaky a loga sponzorů upevněny
dost neestetickým způsobem izolepou. Proto udělám co bude v mých silách abychom letos už měli
vlastní nafukovací oblouk - pevná rampa vypadá sice lépe ale její stavba a transport jsou komplikované.

- Podle mě až příliš dlouhá trasa orientačního závodu - je tedy otázka diskuse zda člověk jede na sraz proto,
aby si prohlížel jiná auta a povídal si s ostatními, nebo aby seděl pořád sám v autě a někde jezdil.
- Problém s kvalitou a kompozicí startovních fotografií.
- Nedůstojné a chaotické zakončení srazu a rozdávání pamětních listů.


3) Celkově se dá říct, že jsou to drobnosti - doufejme že se nám je podaří odstranit.



Jak si to představuji do budoucna:

1/ KDY

- Léto je krátké a akcí mnoho, proto je problém vybrat termín aby se nekryl s jinou akcí.
V našem případě jsme se potkali v obou případech s Barum Rallye a vloni i se srazem Německého Š110R klubu a Felicia coupé clubu.
Přesto si myslím že konec srpna je dobrý termín - většina lidí je už po dovolených a tak není takový problém
zabrat velkou část kempu, který je jinak v sezoně obsazený.
Letošní předběžné termíny jsou buď 25.8.2012, kdy by jsme se zase bohužel potkali s "Mužem roku" v Náchodě a
opět měli jen menší polovinu náměstí, nebo 1.9.2012 kdy by bylo náměstí jako v roce 2010, ale zase se jede Barum Rallye....


2/ KDE

- to je ten zásadní problém. Na webu je anketa, zda by jste si přáli, aby byl sraz na pořádán každoročně na jednom místě, nebo byl putovní.
( V putovním případě myslím postupné střídání 3-5 míst )

Jako všecko, má každá varianta výhody a nevýhody.

Sraz na jednom místě - výhody :
- tradice - obecná povědomost - osobní kontakty. Tak bych to asi shrnul.
Druhý ročník se v Náchodě sice konal hlavně proto, že jsem byl na dlouhodobém kurzu a
nebyl čas vyřizovat něco dalšího, ale i tak byly znát pozitiva.
- V kempu s námi měli dobrou zkušenost a vyšli nám maximálně vstříc.
- Stejně tak v Náchodě už věděli o čem to je. Nejvíc problémů tam přináší už zmíněný Muž roku,
kvůli kterému jsme se jen tak tak vloni vešli na vyhrazenou menší část náměstí.
- Díky mimořádné pomoci našeho Náchodského člena Tomáše Ungera, který vybíral i trasu na orientační jízdu,
jsme měli zajištěný jak levnější oběd ve vyhrazené restauraci, tak i téměř jakékoliv
technické vybavení k zapůjčení z jeho dílny. Ještě jednou DÍKY Tomáši :-)
Jeho pomoc je pro mě opravdu zásadní, protože pořádat sraz
na druhém konci republiky není opravdu jednoduché.

Když je sraz na jednom místě, všichni víme co od něho čekat a víme kam jedeme.
Nevýhodou je v podstatě totéž :
"Když je sraz na jednom místě, všichni víme co od něho čekat a víme kam jedeme",
ale vánoce jsou taky každý rok téměř stejné a přesto se na ně těšíme :-)


Sraz pořádaný každý rok jinde je náročnější na přípravu.
Protože by jsme do daného města a kempu přijeli jednou za 3-5 let, muselo by se všecko
zařizovat znovu od začátku - nikdo místní by to nebral jako tradici, že tam jezdíme.

Ještě před hodinou když jsem začínal psát tenhle elaborát jsem byl přesvědčený,
že putovní sraz je lepší varianta, teď už tak přesvědčený nejsem.
Byl by spravedlivější, protože by to někteří neměli pokaždé blízko a podívali by jsme se na různá místa,
ale na druhou stranu - protože by to byla místa po celé republice, dá se předpokládat,
že na jeden ročník na který by jste to měli kousek, by byly další 3 kdy by jste to měli ještě dál...

Naprosto netvrdím, že to naše putovní místo musí být Náchod.
Tam jsme se dostali, protože jsme potřebovali kemp v okolí Kvasin při oslavách 40. výročí.

Ideální poutní místo by byly logicky Kvasiny, ale když je to malá obec...
Přece nemůžeme (i kdyby nám ho nakrásně každý rok fabrika půjčila) stanovat celý sraz na parkovišti..

Pokud víte v jeho okolí o nějakém ideálním místě, určitě mi to napište


3/ CO

Jak má takový ideální sraz vypadat ??
Kdo ví, každý čeká něco jiného..

Některé věci jsou jasné:
- musí být o víkendu, protože většina pracujících má volno
- hlavní program v sobotu, protože 3/4 přijedou jen na jeden den
- začátek v rozumnou dobu - ne v 5 ráno, ale zase ne v 11. takže dejme tomu v 9-10h

Asi by si měl v programu každý něco vybrat, ale zase se nic nemá přehánět.
Takže výstavu aut ANO, ale ne celý den. Nějakou vyjížďku po okolí ANO, ale zase ne 100km ...
Předchozí setkání v podstatě odpovídala mé představě, až na to, že bych v dalších letech rád trochu zkrátil
"závodní část", tak aby po ní zbyl čas na společné posezení, předání pamětních listů a zakončení akce.


4/ JAK

Když jsem prvně následující myšlenku řekl mému vzácnému příteli a spoluorganozátorovi Davidovi Fantyšovi,
dostal nejdřív záchvat smíchu z toho jaký se mi povedl dobrý vtip a pak mu začali tuhnout rysy,
když viděl že to myslím vážně :-)

O co jde :-) ? Protože na Vás půjdu hodně od lesa, předem se omlouvám a varuji
zase to bude delší a místy se dočkáte i hlubokých filosofických zamyšlení :-):-)

I když je to těžké přiznat si pravdu, musíme tím začít:

Je eRko nejhezčí auto co se u nás kdy dělalo ? Jednoznačně ANO :-)
Myslí si většina normálních lidí, že je to pravda ? Jednoznačně NE :-(
Co si myslí většina? Že je to obyčejná stará škodovka a my že jsme blázni.
Je u nás nějaký autoklub který by se dal nazvat elitní ? žádný mě nenapadá
(Nemyslím to ve zlém, jen konstatuji, že jsme jeden z mnoha obyčejných klubů)
Je ve světě nějaké takové sdružení ? Nevím, snad majitelů Rolls&Royce nebo tak


Proč vlastně lidé sbírají staré věci a sdružují se do spolků ?

Podle mě má člověk zakořeněné tři instinkty :
- touhu vzlétnout ke hvězdám
- být stále nespokojený, což ho většinou žene k vylepšování všeho, ať už k lepšímu nebo horšímu
- ale hlavně se stále ptá "kdo vlastně jsem a odkud jdu"
čím je člověk starší tím se ptá častěji ( zní to krásně dvousmyslně :-):-) )
Ale nenarážím na sklerozu, ale touhu poznat svou historii a tím,
že se dotýkáme starých věcí se přiblížit svým předkům, kteří se jich dotýkali dříve.

A právě vlastnictvím nějaké takové staré věci stává člověk členem - ať už oficiálního,
nebo jen obrazně myšleného - klubu majitelů těchto předmětů. Členové mají nutkavou potřebu se setkávat, své věci si vzájemně ukazovat,
poměřovat a snad se i trochu chlubit před těmi kdo danou věc nevlastní.

Obdivuji organizace, které jsou hrdé na svojí historii a někdy až možná nesmyslně lpí na tradicích a různých ceremoniích.
Ať už jsou to Sokolové, Svobodní zednáři, církve ale i staré školní fotografie.
Když vidíte společné fotografie 100 let zpět je to naprosto úchvatné.

Odkaz na jedny školní fotografie


Setkání takových organizací je doslova společenskou záležitostí,
kde se vysloveně cítíte být součástí té slavné a dlouhé historie.
Ale i ta několika set letá tradice někdy začala - jako ta naše předloni v Náchodě.

Stane se z nějaké akce společenská klubová záležitost jen tím, že se koná každý rok dlouhou dobu ?
Myslím, že ne - musí to být skutečně něco extra, co akci i celý klub odliší od stovek podobných akcí co se ročně konají.

Už z fotografií musí být jasné akce jakého klubu to byla - přesně z toho důvodu jsme v roce 2010 sestavovali z eRek oslavný nápis ...

Jak ale na fotografii spousty lidí na nádraží poznat, že právě vy jste členem
elitního klubu majitelů parních lokomotiv, a člověk vedle je jen divák ??
Nebo jak Vás ostatní členové klubu poznají, když si sebou lokomotivu zrovna nenesete ??

Napadají mě dvě věty - jedna z Četníků s Louisem De Funesem, kde se říká
" Nudista - to je někdo úplně nahý a Četník někdo úplně oblečený" :-) :-)

a druhá pánů Ježka, Voskovce a Wericha, že "Šaty dělají člověka"

Asi už Vám všem došlo kam tím mířím - nechci z našeho klubu dělat nějakou snobskou záležitost pro majetné,
ale myslím, že nějaký vhodně zvolený klubový oděv by pomohl zvednout jak prestiž klubu tak našich unikátní setkání.

Stejné oblečení u fandů, případně členů jednoho klubu je naprosto běžná záležitost a možností je spousta.
Od stejného trička, přes košile s klubovou kravatou, klubové čepice, nebo přímo klubová saka ze znakem.

Osobně mám představou obleku s logem klubu na klopě a klubovou kravatou - proto se tak rozepisuji
je mi jasné že to už je malinko extrém, ale třeba se domluvíme na těch polokošilích s klubovou kravatou :-)

Šlo mi v podstatě o jednoduchost a dostupnost - je jednoduché napsat že klubové oblečení bude polokošile a kšiltovka se znaky klubu,
ale už se to musí někde nechat vyrobit, v různých velikostech a rozeslat.
Celý klubový stejnokroj sako+kalhoty za několik tisíc si taky nikdo nekoupí.

Oproti tomu kravaty nemají velikosti a jejich cena, ať už kdyby se nechala udělat nějaká se znakem,
nebo kdyby se jen řeklo že bude dejme tomu modro-černo proužkovaná a každý by sí jí koupil někde v krámě
tak cena by nebyla vysoká.

Oblek má doma každý a vyrobit nějaké reprezentativní jmenovky se znakem klubu,
které by se nosili na kapse by už nebyl problém.


Klubové sako, ať už jedno nebo vícebarevné se jmenuje Blazer ( Blejzr ) a nosí se většinou se světlými kalhotami.
Pro inspiraci stačí prohnat googlem "Blazers"
Ale myslím, že i v klasickém obleku by to nevypadalo špatně:




Tím se dostávám k poslední myšlence - pořídit na každém takto slavnostním srazu společnou "svatební" fotografii,
kterou by každý dostal na konci srazu s pamětním listem.
Byla by to nejen krásná památka, ale i ten už zmiňovaný začátek historie :-)

Na závěr ještě dvě fotografie :

Klubové oblečení unikátního TŘÍKOLKOVÉHO Southsea Tricycle Clubu z Southsea Common z roku 1888:




A naproti tomu moji favorité, kteří zviditelnění svého golfového klubu dotáhli k dokonalosti :-):




Tak jsem se vyčerpal - doslova :-)
Psal jsem to pomalu aby jste to nemuseli číst rychle :-)

Budu rád když napíšete co si o tom myslíte - třeba je to celé hloupost :-)

Klubu zdar


Aktualizace 10.1.2012

Ahoj všichni,

Díky za komentáře a postřehy :-)
Jsem moc rád, že Vás nápad zaujal.

Je to tři dny co jsem článek napsal a už je všecko jinak.

ANO, je fakt, že vlétě je horko, tím spíš že naše auta mají černý kožený interier.
Předpokládal jsem, že by jsme při focení měli saka a kravaty a jinak by se v průběhu srazu chodilo jen v košili a kravatě.

Kontaktoval jsem odborníky na společenské oblečení a etiketu a oni mě vrátili na zem.
1) Gentleman si NIKDY nesundavá sako na veřejnosti.
2) Naprosto nikdy se pod sako nenosí košile s krátkým rukávem.
3) A košile s krátkým rukávem se samostatně NIKDY nenosí s kravatou.

Takže jsem zapátral a vymyslel, jak my cimrmanologové říkáme variantu "brod"
Tedy jakousi zlatou střední cestu.

Trička, ať už s límečkem nebo bez jsou nepřijatelná a nedůstojná našeho klubu,
obleky s kravatou se - uznávám - zase spíš hodí k autoveteránům
staršího data výroby, které jezdili v době kdy byl oblek nošen jako povinné denní oblečení.

Takže Vám předkládám střední, podle mě schůdnou variantu
libovolné kalhoty + TÝMOVÁ KOŠILE S KRÁTKÝM RUKÁVEM + KLUBOVÁ KŠILTOVKA

Vše ušité podle našeho návrhu na míru, s vyšitým logem klubu a JMENOVKOU vepředu, nápisem a logem klubu na zádach i čepici.

Je z kvalitní KOŠILOVINY, není to tričko z úpletového materiálu.
Následující obrázek je z internetu a je opravdu jen pro představu - stačí prohnat googlem "týmové košile",
nebo "team shirts" a vypadne vám jich mraky
Barevnost bude jak si jí určíme - košile by tak byla opravdu jen naše klubová - nezaměnitelná.
Firma ušije i verzi pro dámy, případně pokud bude zájem i děti a nadměrně urostlé členy.




Zní to krásně, ale samozřejmě každá sranda něco stojí.
Je si ale třeba uvědomit, že se jedná o ČESKOU profesionální firmu, co šije oblečení pro závodní týmy.
Oblečení je v perfektní kvalitě, šité na Vás a díky tomu, že loga a nápisy jsou VYŠÍVANÉ,
nikoli nažehlené nebo barvené sítotiskem, tak je to investice na mnoho let.

Možná nás to bude i nutit hlídat si váhu :-) aby jsme z košile nevyrostli :-)

Protože firma od nás nemá přesné podklady, je cena orientační.
Komplet košile v požadované velikosti s vyšitou jmenovkou + kšiltovka,
by měl vyjít na cca 1500,- kč

A to je cena téměř poloviční v porovnání s týmovými košilemi na trhu.
Ceny a fotky košil závodních týmů si můžete prohlédnout zde:

Odkaz na eshop s týmovými košilemi


Snažím se najít i nějaké další firmy, ale je otázka jestli zakázku kvůli úspoře několika korun
svěřit někomu kdo je sice šikovný, ale nemá zkušenosti.

Je možnost koupit i hotové košile bez výšivek a nechat dodělat jen ty, ale i taková čistá košile stojí (USA) 600,- + doprava + vyšití v ČR.
Cena by byla srovnatelná a měli bychom košili kterých se prodá tisíce.

Musíme se tedy rozhodnout zda chceme být průměrní nebo jedineční :-)

Protože ušití nějakou dobu trvá, musíme jednat co nejdříve, aby jsme vše stihli do srazu.

Bohužel bude opět nutná platba předem aby to bylo z čeho zaplatit.

Firma je v případě zájmu ochotná ušít i menší sérii, aby jste si mohli věci prohlédnout a objednat na srazu.
Ale jedná se o sérii cca 20-30 sad košile + kšiltovka, takže budu rád,
když se najde tolik skalních příznivců klubu, kteří budou mít zájem si objednat hned.
Čepice není povinná, ale bude laděná ke košili a bylo by škoda jí nemít, když vyjde jen na cca 250,-

Měli by jste o tuto variantu zájem ?
Jaké by jste si představovali barvy ?
Zdá se Vám cena vysoká ? ( ne že by se s tím dalo něco dělat :-)

Třeba se do návrhu podaří zapracovat i nějaké RETRO prvky, aby jsme vypadali dobově ala 70tá léta.

Podrobnosti od firmy + návrh košile snad dodám v nejbližší době.
Pokud má někdo návrhářské nadání, pošlete mi váš návrh - víc hlav víc ví

Zatím Klubu zdar

Martin


Komentář ze dne: 07.01.2012 14:37:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Matulík Vladimír (matulik.110r@seznam.cz)
Titulek:
Ahoj Márty
Ke srazu- je mě jedno kde bude ať už na jednom místě nebo putovní,tvůj sraz je jen o erkách a to sa mě na něm líbí.Přijedu proto kamkoli kde ho uděláš(když budu moct).
Ke klubu-Nemám nejakých výhrad,co vymyslíš to bude :)
Budu jezdit aj dybys nic nevymyslel :)

Komentář ze dne: 07.01.2012 17:10:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (petrpavluvcik@seznam.cz)
Titulek:
Klubové oblečení je zajímavý nápad, ale kromě ceny a distribuce se podle mě musí zvážit i teplota kabiny eRka v létě. Ideální by asi byla bílá košile, kravata v určité barvě (+nějaký znak na kapsu). Kalhoty a popř. nějaké to sako by si každý zvolil podle potřeby a počasí.

Komentář ze dne: 08.01.2012 18:22:14     Reagovat
Autor: [tomrympler] - Tomáš Rympler (tomrympler@centrum.cz)
Titulek: srazy
Ahoj Marty po přečtení tvých úvah si myslím že by bylo lepší pořádat sraz pokaždé na stejném místě. Jak říkáš vyvine se tradice a všichni už budou vědět co od nás očekávat. Co se týče náplně těchto srazů ty máš dostatečně bujnou fantazii takže určitě se budeme moci těšit na nějaké překvapení co nám připravíš. Klubový úbor jsme spolu probírali takže s ním plně souhlasím. Zatím ahoj.

Komentář ze dne: 10.01.2012 12:21:38     Reagovat
Autor: [pavelkopr1] - pavel (pavelkopr1@email.cz)
Titulek:
Ahoj Márty, máš opravdu super nápad na to udělat ze srazu tradici, a asi by bylo nejlepší aby to bylo na stejném místě ale nechám to na tobě protože máš super nápady. Jen bych chtěl navrhnout stejnokroj, a to že třeba sako vyměnit za riflové sako a rifle ala 70 léta k autu by se to možná hodilo víc ale jestli zavelíš že má být takový mundúr jak na poslední fotce jdu do toho co bych neudělal pro klub a ještě jednou díky že si ho založil erkům čest

Komentář ze dne: 22.01.2012 09:39:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Klárka (klara.brodska@seznam.cz)
Titulek: Organizátor
Ahoj Marty, prosím jen malý dotaz .Pokud budou všichni členové klubu takto vyšňořeni, přemýšlel si i o tom jak mezi nimi odlišíš pořadatele? Protože jinak se ti člověk po třetím dotazu od diváka vysvlékne.
Holt se tvoří vlastí armáda... Tak možná vydat celou knihu s vysvětlením výložek a hodností...

  
Komentář ze dne: 24.01.2012 14:03:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Olda (petřík.o@seznam.cz)
Titulek: Re: Organizátor
Co třeba košile a kravaty SSM nebo pionýrské šátky a košile je to dobové a dalo by se to sehnat někde ve výprodeji.
Já si myslím,aby si každý oblékl co se mu líbí a co chce.

Komentář ze dne: 03.02.2012 09:45:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petkar (karelpetr@seznam.cz)
Titulek: Vyšívání
Marty, ve věci vyšívání se zkus obrátit na eRmana ze Škodateamu, pokud jsi tak tedy ještě neučinil...

Má vyšívací mašiny a celkem dost vyšívá, možná by udělal nějakou zajímavou cenu... a na sraz se moc těším a letos, snad určitě přijedu...

Komentář ze dne: 05.02.2012 20:07:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pů (jena.mack@post.cz)
Titulek:
Ahoj Martine letos bych na sraz také rád dorazil auto už je konečně v kupě!:) Jinak co se srazovýho oblečení týká ať si každý veme co je mu libo, mám rád třeba originální srazová trička. Třeba košile a kravaty se v práci nanosím až až a v létě by v tom mohlo být docela vedro.
Jinak ten putovní sraz je dle mého dobrý nápad a s ohledem na to jakej si šílenej nadšenec tak by mohl být pokaždé jinde, jako třeba u citroenu 2CV třeba i v sousedních státech ;). Ale to už by chtělo hodně rozrostlou síť.Spíš jsem pro každý rok něco nového a svěžího a to místo udělá hodně, je třeba ukecat někoho kdo ti v dané lokalitě pomůže. Třeba já bych byl pro Berounsko( s tím ti můžu helfnout). Amerika, Karštejn a spoustu jiných míst...;) měj se Honza

Komentář ze dne: 11.02.2012 15:38:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (kondelkovi@centrum.cz)
Titulek: sraz
Ahoj Martine, několikrát jsem si přečetl Tvůj článek a námět na vznik tradice srazu našeho klubu. Tradice je krásná věc a lze jen s Tebou souhlasit, že někdy se s tím začít musí. Když náhoda a okolnosti způsobily, že první dva srazy se pod Tvojí organizací uskutečnily v kempu Rozkoš, byla by asi škoda tuto vznikající tradici a tím i dva ročníky zrušit.Takže z mého pohledu pokračovat včetně startu "závodu" z Náchoda. To že o nějakém odlišení oděvem od davu "civilů" přemýšlí více z nás, bylo vidět také na obou uskutečněných srazech, kde nebyla nouze o různá trička s vyobrazením Š 110R, některé posádky byly komplet v jednotném oděvu, včetně barevného sladění s autem. Takže určitě ano! Přikláním se k variantě kvalitní produkce jednotného oděvu, byť za vyšší cenu, rozhodně tento jednotný oděv nemá nahradit pracovní kombinézu.Záloha, nebo platba předem je v tomto případě asi nezbytná a souhlasím s tím. Protože jsme vcelku početný klub, asi se nedá předpokládat, že se shodneme na barevné a tvarové variantě oděvu. To se většinou nedá ani v rámci jedné rodiny. Takže jediná varianta je demokraticky rozhodnout ve vaší rodině (ty a žena) a my ostatní se s tím srovnáme.Když už máte toho na svědomí tolik(: , tak i tohle.Začíná to být skoro na plný úvazek a placenou funkci. Takže držím palce. Zdraví Petr Kondělka

Komentář ze dne: 12.02.2012 11:20:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pajaskoda (Pajaskoda@seznam.cz)
Titulek: klubové oblečení
Ahoj Martine,

Bohužel jsem se nemohl zúčastnit loňského srazu, což mne dost mrzelo. Ale k tématu. Já chápu že dělat sraz vždy na stejném místě je snazší a určitě to bude tradice, ale na druhou stranu to vyžaduje více kreativity od pořadatelů, aby nebyl jeden sraz jako druhý, protože byť je to jednou za rok, byla by to možná po letech trochu nuda. Na kreativní srazy s tradicí a na jednom místě jezdím pravidelně například do Běšin u Klatov na srazy Škodateamu, kde se pořadatelé stále snaží inovovat a vylepšovat tak, že se nikdy nedá říct, že na srazu to byla nuda , nebo, stejné jako loni, předloni atd. Takže pokud by se akce konala stále na stejném místě, nemám nic proti, ale bude to chtít sraz od srazu neustále inovovat a inovovat.
K tvému nápadu s klubovým oblečením. Vzhledem k tomu, že v práci nosím kravatu denně, nejsem zrovna jejím zastáncem ve svém volnu. Navíc u žen by mi kravata přišla už úplně "špatně".
Co se týče klubových polokošil, které navrhuješ, tak s tímto bych asi souhlasil jen s tou připomínkou, že by možná nebylo od věci udělat např. více barevných variant ať už košil, nebo výšivek. Myslím si, že každý má trochu jiný vkus a líbí se mu jiné barvy a nosit oblečení v barvě, která odporuje jeho vkusu, by mohlo mít za následek, že bude polovina členů v klubovém oblečení a druhá ne. Samozřejmě nepředpokládám, že si klubové oblečení koupí všichni, ale větší výběr by počet členů, kteří si oblečení koupí určitě zvýšil. Samozřejmě střih a styl by měl zůstat zachován u všech barevných variant, aby vůbec bylo poznat, že všichni kopou za jeden team. Rovněž cena košil se mi zdá poměrně dost vysoká, zvážím-li, že na sraz bude někdo chtít přijet například s manželkou, dětmi a pojmout to jako hezký rodinný výlet, tak dát 6000 Kč za košile, které si oblečou 1x ročně je na můj vkus poměrně ranec a to nemluvím o kšiltovkách. Jinak ti samozřejmě držím palce, ať v tvém úsilí - "erkaři všech zemí sppojte se", vydržíš. Pajaskoda

Komentář ze dne: 13.03.2012 12:17:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - mimi (medal888@azet.sk)
Titulek: xxx
Ahoj Marty zraz na jednom mieste nie je zlý nápad napr.aj burzy majú svoju tradíciu a poriadajú sa tradične len na jednom mieste napr. štadión, parkovisko, zámocká záhrada a každý vie kedy to bude a kde to bude ale vždy je tam niečo nové tak sa tam všetci tešia a tvoj nápad je niečo podobné. Založí sa tradícia. A čo sa týka klubového oblečenia klubové tričká alebo polokošela s límcom je super nápad. Určite by nemal chýbať dobový znak alebo logo škoda na rukáve alebo na jednej alebo druhej strane prsou a na druhej strane rukávu alebo prsou logo Š110R a meno majitela vozidla. Já by som doplnil klubovú košelu ešte o jeden dôležitý ukazovatel a to je vlajku krajny pôvodu odkial je majitel vozidla.

Komentář ze dne: 24.05.2012 13:04:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (michal.ducati@seznam.cz)
Titulek: 70 léta
Ahoj ,myslím si že ta sedumdesátá léta by nemusela být špatna k autům by se to i hodilo a navíc nová R-ka stejně již nebudou,kdyby to byl Škoda klub a sjížděly by se Škodovky všeho stáří ,tak by e hodila moderna takže proč ne 70 léta?

Komentář ze dne: 24.05.2012 18:13:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Milhaus Guvernér Erkař (milosmiloserkar@seznam.cz)
Titulek: oblečení
Ahoj Marty,souhlasil bych s tim napadem jak tu nekdo psal riflové sako a rifle ala 70 léta,proste nejakej retro styl 70.let treba,manžestráky a takovyto stary čepice nevim nazev ale v mnoho filmech kde hraje erko jsou k vidění,sedmdesátá léta forever.Hodně štěstí s organizací Marty ,hoj Miloš

Komentář ze dne: 02.07.2012 20:14:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ponorka (Fijar@seznam.cz)
Titulek: sraz 2012
ahojky všichni erkaři, chci se zeptat a tím pádem i ujistit, zda letošní sraz je opravdu na Rozkoši a opravdu poslední víkend v srpnu. Díky Jarda

( Celá tisková zpráva | Počet komentářů: 25 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS.